• HTML tutorial
هکاتون "رهبران تحول دیجیتال"

هکاتون "رهبران تحول دیجیتال" در فدراسیون روسیه

بزرگترین هکاتون جهان در روسیه آغاز شد! هکاتون "رهبران تحول دیجیتال" بلیط شما برای ورود به دنیایی از فرصت‌های بی پایان است.
  •  500000+ دلارجایزه سرمایه گذاری
  • شانس تبدیل شدن به بخشی از بزرگترین جامعه بین المللی فناوری اطلاعات
  • حمایت توسط شرکای بین المللی
  • فرصت های منتورینگ و نمایندگی
  • فرصت شغلی در یکی از بزرگترین شرکت های فناوری روسیه
  • توسعه و اجرای پروژه شما در یک شرکت بزرگ فناوری
  • رویداد نهایی به عنوان بخشی از بزرگترین جشنواره IT جوانان در مسکو روسیه برگزار می شود.
  • 25 چالش به معنای 25 فرصت برای ایجاد بهترین پروژه فناوری اطلاعات.
  • 10000 دلار جایزه برای مقام اول، 6000 دلار برای مقام رتبه، 4000 دلار برای رتبه سوم.

نحوه مشارکت

هکاتون "رهبران تحول دیجیتال" یک رویداد بزرگ فناوری اطلاعات است که متخصصان با استعداد از سراسر جهان را گرد هم می آورد. شرکت‌کنندگان محصولات و خدمات دیجیتال جدید را برای شهر، شرکت‌ها و مناطق به عنوان بخشی از رقابت توسعه می‌دهند. از متخصصان فناوری اطلاعات بالای 18 سال برای شرکت در هکاتون دعوت می شود. برای انجام این کار، آنها باید قبل از 5 ژوئن یک درخواست آنلاین ارسال کنند. این هکاتون از توسعه دهندگان با استعدادی پشتیبانی می کند که محصولات و خدمات دیجیتالی را ایجاد می کنند و توسط شرکت های بزرگ روسیه و سازمان های دولتی استفاده می شود.

 جوایز

در سال 2024، شرکت کنندگان با 25 مورد چالش برانگیز فناوری روبرو خواهند شد و مبلغ جایزه بیش از 500.000 دلار خواهد بود. برای حل این چالش ها، شرکت کنندگان باید تیم های 2-5 نفره تشکیل دهند. در مجموع 250 تیم به فینال راه خواهند یافت. برندگان هکاتون که بهترین راه حل های دیجیتال را ارائه می دهند، جایزه نقدی بیش از 10000 دلار را دریافت می کنند و فرصت اجرای ایده های خود را خواهند داشت. تیم های دوم و سوم به ترتیب بیش از 6000 و 4000 دلار دریافت خواهند کرد. فینال این رویداد در بزرگترین جشنواره IT جوانان در مسکو، قلب نوآورانه روسیه برگزار خواهد شد.

 تمرکز روی چه موضوعاتی است؟

امسال تمرکز هکاتون بر روی استفاده از فناوری های دیجیتال کلیدی برای توسعه نوآورانه در کشور مانند هوش مصنوعی، کلان داده و یادگیری ماشین است.

 چه کسی چالش‌ها را ارائه کرده است؟

چالش‌ها با همراهی دولت مسکو و سازمان های زیر ارائه شده اند:

Sberbank, The Central Bank of the Russian Federation, State Atomic Energy Corporation Rosatom (ROSATOM), Federal Service for Intellectual Property of the Russian Federation (Rospatent), Severstal, Gazprombank.Tech, RUTUBE, Yappy, Samolet, Reksoft, T1 Holding, Sitronics Group, DDX TECH, and Autonomous technologies.

شرکای بین المللی

برای اولین بار، پنج شریک بین المللی به هکاتون "رهبران تحول دیجیتال" پیوستند - موسسه نوآوری شهری گوانگژو (چین)، دپارتمان توسعه دیجیتال عجمان (امارات متحده عربی)، دانشگاه نایروبی (کنیا)، پلتفرم شتاب (ازبکستان) و خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه (ایران).

 نمایندگان

یکی دیگر از نوآوری های امسال، معرفی نمایندگان هکاتون است. نمایندگان در واقع برندگان گذشته مسابقه "رهبران تحول دیجیتال" هستند. آنها یک فرصت منحصر به فرد برای تبدیل شدن به منتور و کمک به ایجاد داستان های موفقیت جدید خواهند داشت.

 اعداد و ارقام هکاتون

این مسابقات از سال 2019 آغاز شده است و طی 5 سال گذشته بیش از 30000 نفر و 3000 تیم در آن شرکت کرده اند. شرکت کنندگان بیش از 1700 راه حل ارائه کرده اند و بیش از 60 استارت آپ را تاسیس کرده اند.

 

کلیه متقاضیان برای حضور در برنامه می توانند در  اینک برنامه به نشانی اینترنتی زیر ثبت نام و در این مسابقه شرکت نمایند.

https://i.moscow/ict/en

تا 16 خرداد
تا 16 خرداد

ثبت نام و ارائه پروژه ها

14 تا 27 خرداد
14 تا 27 خرداد

مسابقه آنلاین

28 تا 31 خرداد
28 تا 31 خرداد

ارزیابی فنی پروژه ها

5 و 6 تیر
5 و 6 تیر

ارائه آنلاین

28 و 29 تیر
28 و 29 تیر

جشنواره و معرفی منتخبین

(بصورت حضوری)

افزودن ماژول جدید
0%