• HTML tutorial

بازدید سفیر ایران در روسیه از پاویون خانه نوآوری در نمایشگاه نفت و گاز روسیه 2024

1403/02/06 در ساعت 18:58:49

آقای دکتر جلالی سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در روسیه از پاویون خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه در نمایشگاه نفت و گاز روسیه 2024 بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات و پیشرفتهای شرکتهای دانش بنیان حاضر در پاویون قرار گرفتند.

بازدید سفیر ایران در روسیه از پاویون خانه نوآوری در نمایشگاه نفت و گاز روسیه 2024

کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه در تاریخ ۲۸ فروردین ماه از پاویون خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه در نمایشگاه بین المللی نفت و‌ گاز روسیه دیدن نمود و از نزدیک از ظرفیت های تولیدی آنها و زمینه همکاری با طرف های روسی آشنا شد.
شرکت های دانش بنیان توسعه صنایع نفت و گاز سرو، فعال در زمینه‌های تحقیق و تولید انواع کاتالیست های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنعت فولاد و نیز طراحی و اجرای واحد های GTL (تولید نفت مصنوعی)، شرکت دانش بنیان شیمیایی تصفیه تولیدکننده مواد اولیه شوینده‌ها و ضدخوردگی صنایع نفت و گاز و شرکت شیمی‌پژوهان تولید کننده جاذب های کربنی به عنوان شرکتهای حاضر در پاویون خانه نوآوری، ضمن طرح برنامه ها و پروژه ها و وضعیت فعلی صادرات به روسیه، مسایل و دغدغه های خود را با دکتر جلالی مطرح نمودند.

سفیر ایران در روسیه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای همه شرکتهای حاضر در نمایشگاه، آمادگی خود و تیم سفارت را برای کمک به شرکتها در بازار روسیه اعلام نمودند.

نظر جدید
0%